Support centrum – webová aplikácia
Pre podporu našich zákazníkov využívame aplikáciu, do ktorej môže náš zákazník či partner cez webové rozhranie vstupovať a zadávať nové servisné požiadavky, či sledovať priebeh riešenia už zadaných. Veľká výhoda tohto systému spočíva v tom, že Vami založená servisná požiadavka sa okamžite zobrazí v príslušnom module Servis nášho informačného systému a technik môže okamžite začať riešiť daný problém.
Ďalšou výhodou je pre vás možnosť si vylistovať celkový prehľad o servise svojich zariadení. Pomocou rôznych filtrov si môže zákazník zistiť napr. koľkokrát bolo zariadenie v oprave a čo všetko sa na ňom robilo. A to všetko odkiaĺkolvek a z akéhokoľvek zariadenia, ktoré má v sebe internetový priehladač a pripojenie na Internet, napr. mobilný telefón, tablet či laptop.
Cielom zavedením tohto systému je snaha minimalizovať situácie, kedy zákazník volá servisným technikom na mobilný telefón v čase, keď sú na servisnom výjazde mimo firmu a nemôžu mu preto poskytnúť relevantné informácie o stavu riešenia jeho požiadavky. Vtedy stačí sa prihlásiť na web adrese http://servis.bartech.sk a po prihlásení už iba prezrieť všetky komentáre k danej servisnej požiadavke.
Servis vzdialeným prístupom
Pre zrýchlenie odozvy a zníženie nákladov na servisné zásahy využívame vzdialené pripojenie k PC zákazníka prostredníctvom programu TeamViewer.
Íde o zabezpečené pripojenie, kedy zákazník má úplnú kontrolu nad tým, kedy sa k nemu náš servisný technik pripojuje. Zákazník si musí najprv stiahnúť náš servisný modul (odkaz je umiestnený v zápätí tohto článku) a nasledne jeho spustením a oznámením Identifikačného čísla pripojenia umožní nášmu technikovi pripojenie.
Priame kontakty
Kliknutím na nadpis článku si zobrazíte priame kontakty na naše technické oddelenie. Preferovaný spôsob kontaktovanie je cez e-mail a web technickej podpory, telefonické kontaktovanie používajte iba v súrnych prípadoch. Ďakujeme.
Priama linka: +421 34/668 56 34
E-mail: servis@bartech.sk
Web: http://servis.bartech.sk