Aplikácia MODO – Mobilné Doklady je určená na zrýchlenie skladových operácií, ako je výdaj, príjem, prevod, či inventúra za použitia 1D alebo 2D čiarových kódov. Aplikáciu je možné využívať na PDA termináloch s OS ANDROID 5.1 a vyššie spolu s prepojením na Váš ERP systém. Čo nové prináša update aplikácie sa dozviete nižšie.
Nové rozdelenie licencií MODO
Ako vieťe, aplikáciu MODO je možné prepojiť s viacerými ERP systémami, ktorých zoznam nájdete TU. Ale vzhľadom na rozdielnu štruktúru jednotlivých ERP systémov a ich rozdielny rozsah integrácie sme sa aj my rozhodli pre rozdelenie aplikácie na dve verzie – verziu BASIC a verziu PRO. Verzia BASIC naďalej ponúka všetky možnosti, na ktoré ste boli doposiaľ zvyknutí a sú integrované v naprostej väčšine spolupracujúcich ERP systémov. No v edícii PRO pribudli nové možnosti ako aj nové funkcie, ktoré si vyžadujú rozšírenú integráciu a v súčasnosti sú podporované predovšetkým ERP systémami ONIX a Amulet. Pevne veríme, že čo skoro pribudnú aj ďalšie systémy, s ktorými bude možné dole popísané funkcie plnohodnotne využívať.
Online prenos dát
Výmena dát medzi ERP a aplikáciou MODO je u niektorých systémov, ktoré už spravili v svojom integračnom module potrebné zmeny, možná aj v online režime, ktorý zákazníkovi zrýchľuje prácu v sklade. Skladník tak po uzatvorení dokladu nemusí manuálne odosielať dáta do ERP systému. Tie sa automaticky priebežne odosielajú na pozadí aplikácie a skladník tak môže pracovať na ďalšom doklade už s aktualizovaným počtom kusov na sklade. Prenos dát je tak ako u predchádzajúcej verzie možný cez WiFi alebo 4G sieť.
Šarže a UDI kódy
Vzhľadom na to, že do platnosti vstúpila nová vyhláška, ktorá popisuje presné označovanie tovaru zdravotníckeho charakteru cez tzv. UDI kódy, bola do aplikácie implementovaná aj táto nová funkcia. Zákazník tak získava v MoDo po nasnímaní UDI kódu informáciu o položke, ako je GTIN číslo, názov, šarža, prípadne dátum spotreby a pod. Táto funkcia je aktuálne podporovaná výhradne na PDA zariadeniach ZEBRA rady TC26 a vyššie s vybranými ERP systémami. Samotný číselník šarží a práca so šaržami je prístupná pre všetkých zákazníkov v edícii PRO bez ohľadu na typ používaného PDA zariadenia..
Modul tlače dokladu
Aplikácia MODO poskytuje zákazníkom v edícii PRO aj možnosť tlače dokladu, ktorý bol doposiaľ vo verzii Basic za príplatok. Tlačiť môžete či už na stolnej tlačiarni etikiet v sklade alebo na priamo v teréne, na prenosnej tlačiarni, ktorú má pracovník pripevnenú na opasku. S touto funkciou dokáže skladník vytlačiť kompletný doklad, kde v hlavičke bude názov vašej spoločnosti, názov odberateľa a dátum vystavenia dokladu. Nižšie budú zobrazené jednotlivé položky, kódy a počty kusov. V päte dokladu je dostatok priestoru na podpis preberajúceho. Takto vytlačený dokument sa dá využiť ako dodací list, prípadne ako identifikátor dokladu, ktorý skladník odošle na pokladňu z terénu (dvor v stavebninách a pod.).
Rozdelenie podpory MoDo
S uvedením edície PRO sme pristúpili aj k revízii spôsobu poskytovania užívateľskej podpory. Pre zákazníkov sme pripravili možnosť vybrať si medzi dvoma variantami užívateľskej podpory, ktorá bude poskytovaná k aplikácii MODO. Prišlo tak k rozdeleniu na podporu STANDARD a ADVANCED. Zákazník si tak môže vybrať, či chce mať prístup iba k aktuálnej verzii MODO, prípadne, či je pre neho dôležité mať aj priamy kontakt s technikom v prípade zmeny nastavení samotnej aplikácie. Bližší popis sa nachádza v tabuľke nižšie
BASIC | PRO | |
Záruka na SW počas doby platnosti užívateľskej podpory** | ÁNO | ÁNO |
Právo na pravidelnú aktualizáciu SW počas doby platnosti užívateľskej podpory | ÁNO | ÁNO |
Elektronickú (mailovú) podporu s reakčnou dobou 72hod. | ÁNO | —– |
Elektronickú (mailovú) podporu s reakčnou dobou 48hod. | —- | ÁNO |
1x prenos licencie na iné android zariadenie | ÁNO | —- |
Neobmedzený počet prenosov licencie na iné Android zariadenie | —- | ÁNO |
Prístup k SW dokumentácii | ÁNO | ÁNO |
Telefonické konzultácie Po-Pia 8:00-16:00 hod. | —- | ÁNO |
Vzdialená podpora – vzdialené pripojenie priamo k PC, alebo Android zariadeniu | —- | ÁNO |
** Záruka na SW sa nevzťahuje na užívateľské chyby a chyby vstupných číselníkov
V prípade, že chcete dostávať pravidelné, aktuálne informácie o našich SW a HW riešeniach, neváhajte sa zahlásiť na odber nášho newslettra. Alebo sa informujte priamo na adrese obchod@bartech.sk.