BarTender 2021 v predaji

,


BarTender® 2021 je najnovšie vydanie populárneho softvéru pre označovanie, ktorý umožňuje transformovať logistické informácie do štítkov s čiarovými kódmi a s RFID tagmi, alebo vytvárať rôzne ďalšie dokumenty, ako dodacie a prepravné listy. Obsahuje taktiež pokročilú správu dokumentov štítkov vrátane dizajnu, graficky orientované pracovné postupy ich schvaľovania a vylepšenia automatizácie a integrácie do nadriadených systémov a a databáz.

Pracovný tok schvaľovania štítkov

Schvaľovací proces

Schvaľovací proces

  • Nový vizuálny návrhár pracovného postupu „drag and drop“
  • Prepracovaný tlačový portál s integrovanými knihovnami:
    • Zabezpečuje kontrolu a schvaľovanie cez webový prehliadač
    • Obsahuje konfigurovateľné e-mailové upozornenia pracovného toku
    • História revízií a stavy schvaľovania od začiatku do konca sledovania projektu
    • Zabezpečený prístup k dokumentom s oprávneniami založenými na používateľoch
  • Vylepšený výkon a použiteľnosť tlačového portálu a knihovníka

Napojenie databáz

Integrácia s databázami a systémami

Integrujte užšie a pružnejšie do existujúcich a nové obchodné systémy
  • Nová podpora pre Excel Online, Tabuľky Google, JSON a QuickBooks Online
  • Rozšírená podpora API pre nové pracovné postupy
  • Automatizácia tlačového portálu

Automatizácia tlače

  • Podpora obrázkov v dynamických vložených tabuľkách
  • Vylepšenie formulára na zadávanie údajov

Tlač

Tlačte z ľubovoľného prehliadača na ľubovoľnom zariadení a na ďalšie tlačiarne kdekoľvek a kedykoľvek

  • Nový vylepšený tlačový portál pre webovú tlač
  • Online schvaľovanie je povolené v plnom rozsahu
  • Priama podpora tlače do PDF
  • Vloženie vlastnej firemnej značky
  • Inteligentné, dávkové streamovanie pre veľké tlačové úlohy
  • Komplexné zabezpečenie pomocou protokolu SSL
  • Podpora digitálneho vysekávania pre tlačiarne Primera
  • Pridávanie poznámok pri opätovnej tlači dokumentov

Bezpečnosť a spoľahlivosť / správa

Minimalizujte prestoje a umožnite kontinuitu podnikania s pokročilými možnosťami neustále vysokej dostupnosti

  • Nastavenie zabezpečenia

    Vylepšená podpora obnovení licencií po zlyhaní

  • Odolná konfigurácia licencií na odolnosť proti chybám
  • Automatický reštart monitorovaných databáz
  • Šablóna používateľských povolení na ľahké pridávanie nových skupiny alebo používatelia
  • Vylepšená správa šifrovacích kľúčov
  • Nové možnosti protokolovania integrácie