BARTECH SLOVAKIA

E-shop predá, ale kto poradí ?

Dnešná doba ponúka na internete nepreberné množstvo zdrojov na zakúpenie čohokoľvek. Skenery čiarových kódov,  tlačiarne samolepiacich etikiet  a ani priemyselné terminály s vstavanými čítačkami čiarových kódov či RFID a nie sú výnimkou. Lákajú predovšetkým na lepšie ceny, veď preposlanie krabice od distribútora k zákazníkovi stojí iba zo pár EUR. A žiadne ďalšie náklady sa predsa nepredpokladajú….

Cenový rozdiel však u týchto komodít rýchlo stratí význam pokiaľ vám nefunguje všetko ako má. Rada, ako nastaviť skener, aby snímal to čo požadujeme, nakonfigurovanie tlačiarne na konkrétny spotrebný materiál, prípadne nastavenie PDA terminálu s pripájaním do WIFI siete má zrazu celkom inú hodnotu, ako pôvodný cenový rozdiel. Nikto z nás by si asi nešiel kúpiť nové auto k susedovi len preto, že „ ho dokáže zohnať“ lacnejšie. Určite by každého zaujímalo, ako to bude aj so servisom, náhradnými dielmi atď.

Chcete nakupovať lacno, alebo dobre ?

Internetové portály sú preplnené rôznymi e-shopmi, kde síce nájdete tovar za veľmi nízke ceny, no zvyčajne aj s nízkou úrovňou poskytovaných informácií k tovaru. V prípade potreby odbornej konzultácie sa na žiadneho „pána ešopa“ zvyčajne nedovoláte. A ak potrebujete súrne riešiť problém, je to ešte horšie. Pritom väčšinou tento HW používate ako výrobný či pracovný nástroj vo svojich firmách. Je preto niekedy nepochopiteľné, ako nezodpovedne sa k nákupu takýchto pracovných nástrojov stavajú niektorí firemní nákupcovia, pre ktorých je cena hlavným určujúcim pravidlom pre nákup tovaru. Vôbec sa nezaujímajú od koho nakupujú, či je dodávateľ odborníkom vo svojom odbore, či ho dohľadám ak budem potrebovať pomôcť a či mi vôbec bude vedieť pomôcť.

Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu od roku 1999. Za ten čas si získala zákazníkov svojim profesionálnym prístupom. Sme s nimi stále od výberu vhodného typu zariadenia, dodávku zariadení a SW až po kompletný záručný aj pozáručný servis. Aby sme vedeli zákazníkom garantovať 100 % technickú podporu, sú zamestnanci pravidelne školení výrobcami hardware a software. Naše dlhoročné skúsenosti s implementáciou vlastných systémov, pre označovanie a zber dát z výroby a v skladoch, využívame pri odbornom poradenstve a konzultáciách ešte pred dodaním tovaru. Informujeme nových zákazníkov o skúsenostiach z praxe ešte pred samotnou realizáciou projektov a prinášame im rôzne pohľady na riešenie ich požiadaviek .

Stánek MSVPravidelne nás tiež môžete vidieť na odborných výstavách a seminároch, kde máte možnosť pozrieť si všetko v reálnom prevedení a možnosť konzultovať požiadavky vás zákazníkov s našimi odborníkmi. Nie sme teda len bežným predajcom HW a SW, ale ponúkame aj službu konzultácií a analýz. U nás máte istotu, že viete čo nakupujete ešte pred samotnou realizáciou. Odporúčame len také riešenia, ktoré prinesú zákazníkovi najlepší pomer cena/výkon a ktoré by sme si sami zakúpili.

Ako to vidíte vy ?

Vsadíte na „lacnejšiu“ verziu nákupu tovaru a služieb cez „suseda“, alebo sa obrátite na profesionálov, ktorí vedia čo predávajú ?

Autor: Miroslav Tománek
Pozvánka na veľtrh

Po veľmi dobrej skúsenosti z minulého virtuálneho veľtrhu sme sa rozhodli, že budeme v tomto...

| Udalosti
Datalogic HandScanner

Spoločnosť DATALOGIC uviedla na trh začiatkom minulého mesiaca nový model skeneru, ktorý užívateľom ponúka pohodlné...

| Hardvér
Využite BarTender naplno !

V poslednom období sa kladie veľký dôraz na kvalitné označenie komponentov, či hotových výrobkov, najmä...

| Riešenia, Softvér
Pozývame Vás na veľtrh

A kde sa má uskutočniť, kedže zhromažďovanie viacej osôb je v tejto dobe zakázané? To...

| Udalosti