Do zoznamu informačných systémov, ktoré podporujú naše riešenia Mobilný skladník a Mobilné doklady, pribudol začiatkom júla 2017 systém Kros OMEGA. Od tohto mesiaca môžu používatelia OMEGA podvojné účtovníctvo vytvárať doklady v sklade presnejšie, rýchlejšie a hlavne efektívnejšie. Zabudnite na papier a pero – otvára sa vám nová digitálna dimenzia práce a zápisu dát do skladového systému.
ČO K TOMU POTREBUJETE ?
- aktuálnu verziu informačného sytému OMEGA podvojné účtovníctvo, ktorá teraz podporujuje mobilné aplikácie BARTECH
- naplnené číselníky SKLADY, FIRMY a KARTY s vyplneným EAN kódom
- označený tovar čiarovým kódom na presné načítanie položiek (ak nemáte, pomôžeme s označením)
- prenosný terminál / tablet s mobilnou aplikáciou Mobilné doklady (MODO), alebo Mobilný skladník (MSU)
- prepojenie PC s mobilným terminálom cez WiFi (stačí mať vykrytý minimálny priestor skladu)
ZÁKLADNÉ SKLADOVÉ DOKLADY NA PÁR KLIKOV
Je to tak, jednoduché, ako to len môže byť. Jedným klikom z Omega exportujete číselníky, druhým klikom v mobilnom terminály v aplikácii MODO importujete čiselniky cez WiFi. Potom už len vyberiete typ dokladu (Príjem – Výdaj) , načítavate kódy tovaru a zadávate množstvá. Ukončený doklad tretím klikom z terminálu exportujete cez WiFi do Omega a tam posledným klikom importujete doklady do systému. A to je všetko.
Neveríte, že je to také ľahké ? Tak čítajte ďalej.
PREVODKY A INVENTÚRA BEZ PAPIEROVÉHO ZOZNAMU
Vyberte v mobilnej aplikácii typ dokladu Prevodka, vyberte sklad odkiaľ skladové položky vydávate a sklad, kam ich presúvate. Potom už len načítavajte kódy položiek a zadávajte množstvá. Uzatvorený doklad PREVODKA odošlete z mobilného terminálu cez WiFi a importujte do systému Omega.
Inventúra bez papierového zoznamu? Ak ste sa doteraz pri inventúre trápili s papierovými zoznamami, odteraz už nemusíte. V mobilnej aplikacii vyberte sklad, na ktorom idete vykonať inventúru a potom už len čítajte kód za kódom a zadávajte množstvá. Aplikáci je jedno od ktorého kódu začnete a ktorým skončíte. Žiadne listovanie v tlačených zoznamoch, žiadne ručné prepisovanie do Omega a hlavne minimalizovanie chýb spôsobených ľudským faktorom. Po skončení inventúry prenesiete cez WiFi inventúrny zoznam do Omega a dokončíte inventúru. S mobilnými aplikáciami vykonáte inventúru skladu za podstatne menej času.
Naviac všetko prebehne rýchlo, presne a efektívne.
A ČO SI TAK ZJEDNODUŠIŤ PLNENIE DOŠLEJ OBJEDNÁVKY?
Pridajte došlú objednávku do Omega so všetkými položkami a množstvami pre konkrétneho zákazníka. Jedným klikom exportujte z Omega objednávku. Druhým ju importujte do mobilnej aplikácie MODO cez WiFi. Otvorte objednávku v terminály, vydávajte položky podľa zoznamu načítaním kódov a potvrdzovaním množstva. Vydané položky postupne „miznú“ z objednávky až v nej nezostane žiadna. Ukončený doklad exportujte do PC cez WiFi a tam ho jednoducho importujete do Omega. Systém automaticky objednávku dokončí.
Ešte stále váhate? Pozrite si krátku video ukážku.
CHCETE VEDIEŤ VIAC ? Kontaktujte naše obchodné oddelenie obchod@bartech.sk