BARTECH SLOVAKIA

BARTECH v Raji ...

Nielen prácou žijeme v našej firme. Aj keď sa vídame denne na pracovisku a v niektorých prípadoch sa vidíme viacej ako s členmi rodiny, raz za čas si doprajeme spoločný oddych na firemných outdoor akciách. Objavujeme spolu krásy nášho Slovenska, kam sa potom radi vraciame aj s rodinami. V minulosti sme boli na Orave, Liptove, Čuňove a tento rok sme sa vybrali do Slovenského Raja a naštívili sme aj Vysoké Tatry a Pieniny.

Penzión so zabezpečeným servisom, či chalupa vo vlastnej réžii ?

Chalupa Sofia vo Vernári

Outdoor smerujeme vždy na september, kedy je možné využiť štátny sviatok k predĺženému víkendu. Rovnako tak to bolo aj tento rok od 1.9. do 3.9. Predchádzajúce akcie sme vždy realizovali na peziónoch so zabezpečeným stravovaním, ale aj s obmedzenými možnosťami večerného posedenia. Tento rok sme vyskúšali pobyt na chalupe, ktorú sme mali sami pre seba a všetko si zabezpečovali vo vlastnej réžii. Na nikoho sme neboli viazaní, nikoho nerušili a ani my sme sa nemuseli obmedzovať. Tento spôsob ubytovania sa nám veľmi páčil a Chalupa Sofia vo Vernári splnila všetky naše očakávania.

Deň prvý – Slovenský Raj

Keďže sme obchodná firma a väčšinu času presedíme za počitačmi, či na jednaniach u zákazníkov, je pre nás pobyt v prírode vždy relaxom a pohladením na duši. Pripravil som teda pre kolegov opäť akciu v prírode. Začali sme Prielomom Hornádu. Pôvodný plán so splavovaním tohto úseku nevyšiel z dôvodu nízkej hladiny vody, no aj náhradný plán – pešia túra z Kempu Podlesok cez Prielom Hornádu, Kláštorskú roklinu s vodopádmi a rebríkmi, na Kláštorisko a späť do kempu stál za to. Celodenný výlet sme zakončili večerným posedením a grilovaním na chalupe.

Deň druhý – Pieniny a Vysoké Tatry

V tento deň sme cestovali až na Pieniny (Pieninský národný park), kde sme si užili tradičné splavovanie na pltiach. Počasie vyšlo na jednotku a tak celý úsek splavu Dunajca, so zasväteným výkladom pltníka, bol plný pohody. Druhú časť dňa sme venovali výletu z Taranskej Lomnice na Skalnaté pleso. Počasie sa v Tatrách síce mení z hodiny na hodinu, no vystihli sme ideálny stav a tak sme si vychutnali nádhernú panorámu okolia plesa aj pohľad na Lomnický štít. Deň sme zakončili večerným kúpaním v termál parku AquaCity Poprad s večernou laserovou show. Plní zážitkov sme sa neskoro večer vrátili na chalupu, posedeli do noci a porozprávali sme si zážitky zo súkromných dovoleniek s prezentáciou fotografií a videí.

Predĺžený víkend rýchlo ubehol a nastal čas pobrať sa naspäť. Po ceste naspäť ešte zastávka na obľúbenom salaši Krajinka. Rýchlo nakúpiť nejake syry, bryndzu a korbáčiky a potom už len cesta k domovu. Aj tohoročná outdoor akcia sa nám vydarila, nikto sa nezranil a načerpali sme nové sily do ďalších dní.

Slovensko je krásna krajina a stále je čo objavovať. Ak tieto objavy robíte s kolegami a príjemne sa pri tom pobavíte, máte z akcie dvojnásobne dobrý pocit.

Autor: Miroslav Rampala
Zebra MC94 - nová generácia

Zebra MC9400/MC9450 je ďalší model z ultra-odolnej série mobilných počítačov MC9000. Oproti predchádzajúcim modelom disponuje...

| Hardware
ZEBRA fixné skenery a VISION systémy

Výroba a logistika sa najmä v priemysle dnes výrazne mení a vyzerá inak ako pred niekoľkými rokmi....

| Hardware, Riešenia, Software
Pracovná doba počas sviatkov

PRACOVNÁ DOBA POČAS SVIATKOV Piatok 22.12.   8:00 – 14:00 Streda 27.12. – Piatok 29.12.  8:00...

SMART INDUSTRY & LOGISTICS INNOVATION DAY

Srdečne Vás pozývame na ďalší z našich workshopov, na ktorom budeme tentokrát prezentovať najnovšie trendy...