Od 1. júla 2016 prišla firma Unitech na trh s novým servisným programom UnitCare 2.0. Ten nahradil dlho používaný servisný program Unitcare 1.0.
Unitech zmenil svoj servisný program vzhľadom na rôzne požiadavky zákazníkov pre udržanie plynulej práce, efektivity prevádzky a šetrenia nákladov. Program je preto založený na základe pochopenia obchodných a servisných potrieb každého odvetvia, v ktorom sú nasadené zariadenia Unitech.
Základné rozdelenie nových servisných kontraktov
Servisný program UnitCare 2.0 má tri verzie. Ruby – teda štandardná záruka 1 rok, Sapphire – rozšírená záruka dostupná vo verziách pre 2 alebo 3 roky a najvyššia záruka Emerald, ktorú je možné zaobstarať na 3 alebo 5 rokov. Každý z týchto programov má svoju vlastnú špecifikáciu. Novinkou je fakt, že pri servisných kontraktoch Sapphire a Emerald si zákazník môže k základnému kontraktu vybrať prídavné rozšírenie záruky presne podľa toho, čo najviac preferuje a využije.
Čo servisné kontrakty obsahujú a na čo sa vzťahujú ?
Aké sú možné rozšírenia záruky u kontraktov Sapphire a Emerald si môžete pozrieť v časti tabuľky „Zostavte si svoj servisný kontrakt na mieru„. Žadajte servisné kontrakty do cenových ponúk od nášho obchodného oddelenia. Len tak budete môcť využiť ich výhody pre vaše zariadenia.
Problematike výhodnosti servisných kontraktov sa venuje aj tento článok: https://bartech.sk/blog/2015/08/25/preco-kupovat-servisne-kontrakty/