Ponúkať a predávať rozličné HW zariadenia prostredníctvom internetu a napojenia na širokú ditribučnú sieť dnes môže robiť aj hocijaký študent popri štúdiu vysokej školy či niekto, kto má kanceláriu doma v obývačke a túto činnosť ako vedľajší zárobok popri zamestnaní.
Ale už nie ktokoľvek dokáže k ponúkanému tovaru poskytovať aj kvalitnú Technickú podporu vrátane on-line služieb. Na to treba zázemie silnej firmy a predovšetkým kvalifikáciu a skúsenosti. Naša firma je jednou z tých, ktorá na kvalitnej technickej podpore stavia svoju budúcnosť.
A preto sme začiatkom októbra spustili inovovaný Web portál Technickej podpory.
Na web adrese servis.bartech.sk, môže zákazník po prihlásení: zakladať, sledovať a editovať vlastné servisné tasky (úlohy), ktoré rieši servisné oddelenie.
Veľká výhoda tohto systému spočíva v tom, že Vami založený servisný task sa okamžite zobrazí v príslušnom module servis nášho informačného systému a technik môže okamžite začať riešiť daný problém. Ďalšou výhodou je celkový prehľad o servise svojich zariadení. Pomocou rôznych filtrov si môže zákazník vybrať napr. koľkokrát bolo zariadenie v oprave a čo všetko sa na ňom robilo. Zavedením tohto inovovaného systému by sme chceli minimalizovať situácie, kedy nám zákazník volá na mobilný telefón v čase keď sme na servisnom výjazde mimo firmu a nemôžeme sa mu adekvátne venovať a riešiť jeho problém.